Sunday, May 30, 2010

petanda rindu

ahhh
mataku bermanik
barangkali berkaca

tidak, bukan aku menangis
tapi ada air menitis
rasa rengsa, pedih

tidak, bukan kotor debu
kejap tadi aku lap, aku tapis
masih suci, kekal bersih

applelady...
toyogo...
dr. sukida...

ohhh
ada bulu mata tercabut...

engkau kah
yang merindui diriku
tika ini?

Excuse me boss. You have a text message - UJ pun tersenyum :-)

6 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Afida Anuar said...

dah tau dah sapa yang rindu tuuu..hehe

piewahid said...

salam,
nasib baik sekadar bulu mata yg tercabut... hihihi

Hambali ® said...

jangan bulu mata palsu dah la UJ.

Salam perkenalan dari utara.

:D

Indah Hairani said...

Assalamualaikum....
sekali saya datang...sy akan datang lagi dan lagi,,,tanpa akan ada rasa jemu....izinkan saya pemilik anjung ini

uNcLeJoE said...

fida - hehehe semestinya la fida tahu.. sebab fida pengunjung yang tak pernah jemu datang dan komen di blog UJ ... terima kasih bebanyak... uj tak pandai IT sangat lah nak buat cam award2 tuh...tp ko tetap beranugerah kan...

w'salam piewahid - heheh bulu mata jer... sebab tu rendam air dr sukida dalam applelady tgk kat cermin toyogo...hehe

hambali - heheh tak ada... tak ada yang plsu di sini .. semua ori..baru beli...hehehe

indah hairani -- adushhh bangganya... makin bertambah diameter lubang hidung ni... novelist negeri ku ... jenguk blog picisan aku... terima kasih... teRima kasih...